La direction de la Société nationale d'hygiène de l'hygiène alimentaire de golf est bien reçu dans Les Seychelles

29/06/2011 Catégories: Nouvelles, Communiqués de presse Tags:

Un groupe de 3ème et 4ème année, les étudiants de l'Académie du Tourisme des Seychelles (STA) complété la gestion de la Société nationale d'hygiène des cours d'hygiène alimentaire aux Seychelles en mai de cette année. Le cours a été dispensé par Orla Cullinane au nom du Collège Shannon de l'Hôtel de gestion et a été financée par l'Académie du Tourisme des Seychelles.

MOFH group in Seychelles

Bord, qui est un partenariat national d'hygiène enregistré formateur licence, enseigne Food Science, La sécurité alimentaire et la nutrition et est responsable pour le bien-être des élèves au Collège Shannon de l'Hôtel de gestion depuis Septembre 1998. Orla a un B. Ed diplôme en économie familiale de la Trinité et une maîtrise en éducation et promotion de la santé de l'Université de Limerick.

Les élèves qui réussissent et obtiennent certains grades dans le niveau de trois ans 7 Advanced Diploma in Hospitality Management à la STA sera autorisé à entrer directement en année 4 Niveau de l' 8 Bachelor of Business Studies in International Hôtel Management (BBS) à Shannon College de l'Hôtel de gestion. Le premier groupe d' 15 STA Advanced Diploma graduates is due to enrol in Year 4 of the BBS programme at Shannon College in September 2011.

Orla expressed delight at how well the Management of Food Hygiene course was received by the students and, in particular, how well they all did in the subsequent examination. She also attributed part of the success to that fact that the students really appreciated the time and money which was spent on them at this stage of their career development and that they are combining their studies with their work in 4 et 5 star resorts in the Seychelles and this provides them with plenty of opportunities to apply the key principles of food safety and hygiene in their work environment.

Orla’s personal views on the importance of food safety training are encapsulated in the following statement; “I think increasing education and awareness around food safety ensuring as far as is possible safe food for the customer is essential for people working in all areas of the food industry and am delighted that all our students in Shannon complete the National Hygiene Partnership’s Management of Food Hygiene course during their course here inthe college.”

Shannon College of Hotel Management established formal links with the Seychelles Tourism Academy (STA) Dans 2010. The partnership operates on an outreach basis, hereby all aspects of the Advanced Diploma in Hospitality Management at STA are closely supervised by Shannon College of Hotel Management. This includes on-site supervision of exams, approval of exam papers and attendance at exam board meetings. The partnership also involves regular supervisory visits, guest lecturing and Shannon College assistance with curriculum development. The Seychelles Tourism Academy is a government funded public college. The partnership has been approved by the NUI Galway and the Seychelles Qualification Authority (SQA).

L'Office national de l'hygiène de partenariat est le nom commercial d'un partenariat d'organismes gouvernementaux et représentants de l'industrie des organes qui a été créé dans le but de développer , promouvoir et coordonner une série d'initiatives de sécurité alimentaire de formation pour les Irlandais secteurs de l'alimentation. Le PSN est enregistré à la TVA en Irlande, 9535893H numéro d'immatriculation et l'adresse professionnelle est Abbey Court, Bloc B. Abbey Street Lower, Dublin 1.